Muratgilin damından atlayamadım

Bugünlerde Şafak Sezer hayranlığı üst safhalara ulaştı bende nedense. Eskiden de severdim elbette ama artık reklam filmlerinde zırt pırt karşımıza çıkmasından mütevellit herhalde.

Kaliteleri üzerine sayfalarca yorum yapılabilecek türden olan Kutsal Damacana ve Kadri’nin Götürdüğü Yere Git filmlerine bakıyorum ara sıra can sıkıntısından. Favori sahneleri tekrar tekrar izleme, millete paslama “abi, bak şu sahne süper, izle” gibi hadiselerle geçiyor günlerimiz. Acımayın bana entel okurlarım🙂

Neyse aşağıdaki video son günlerde tekrar tekrar izlediğim sahnelerden biri. Kutsal Damacana filminden.

“Muratgilin damından atlayamadım, aylaktumuvit muvit“

5 Responses to “Muratgilin damından atlayamadım”


  1. 1 Anonymous Haziran 24, 2009, 4:04 pm

    filmi izlememiştim ama bu akşam izliycem:)

  2. 2 Conrad Bundy Haziran 24, 2009, 6:00 pm

    bu sahneye gülmeyen, kutsal damacana sevmeyen taş olur taş.

  3. 3 peralta Haziran 24, 2009, 9:53 pm

    arabanın arkasından saydırdığı ve siktirinlan'ı citroen anladığı sahneler de güzeldir.

  4. 4 Anonymous Haziran 25, 2009, 6:03 am

    Kalitesi hakkında yorum yapmaya hic gerek yok; gulmek isteyene ilactir🙂

    tarik

  5. 5 pascal Haziran 25, 2009, 3:48 pm

    hacı gel sen bizim evin damından atlatiim seni😀


Bir Cevap Yazın

