Pişman Değilim

“34 yaşındaydım, çok geç bir yaş olmamasına rağmen, daha fazla zevk almadığım bir noktaya varmıştım. Şimdi bu karardan pişmanlık duymuyorum, çünkü kariyerimi Real Madrid’le bitirmek istedim”.

Zinedine Zidane

5 Responses to “Pişman Değilim”


  1. 1 farawaysoclose Kasım 12, 2008, 6:58 pm

    bir saattir “yorum” linkini arıyorum! “yoksa Ortega birilerine sinirlendi de, blogunu yorumlara kapattı mı” diye düşünürsek sayfada aratmak aklıma geldi.bu arada unuttum yazacağım tüm yorumları!

  2. 2 Ortega Kasım 12, 2008, 8:45 pm

    Merak ettim şimdi 😀

  3. 3 cüzzamlı melek Kasım 12, 2008, 9:33 pm

    ben 13 yaşımdan beri hastayım bu herife. 16 yıl olmuş. psg yıllarını bilirim sıpanın. elini sıkmışlığım vardır. öelene dek kalbimin nadide bi köşesinde kalacaktır…

  4. 4 Anonymous Kasım 13, 2008, 12:13 am

    bende 8 yasindan beri izliyorum zidanei

  5. 5 Çetin Cem Kasım 13, 2008, 3:13 pm

    olmayan psg yılları 😀


Bir Cevap Yazın

