Işıl Alben

Fanatik Galatasaraylısın..Ayrı dünyaların insanıyız ne yazık ki..

Beyaz Şov’a konuk olmuş geçenlerde. Bilsem izlerdim. Bu arada adı Işıl olan hatunlar hep mi böyle tatlı olurlar? (garip bir cümle oldu, kabul)

8 Responses to “Işıl Alben”


  1. 1 pclion Kasım 8, 2008, 11:23 pm

    Ehehe, yurdum zamparasının bir numaralı klişesidir🙂

  2. 2 Anonymous Kasım 8, 2008, 11:52 pm

    ahhh ahhh dün gece beyaz showu ne izledim ne dinledim ışıldan gözümü alamadım gitti…

  3. 3 PVH Kasım 9, 2008, 12:23 am

    sozun gumus oldugu yerde sukutun altin oldugunun yuruyen kaniti. cok konusuyor, gereksiz konusuyor.

  4. 4 Ortega Kasım 9, 2008, 12:33 am

    Sürünsem bile Fener’e gitmem lafları içinse bu. O gereksizdi hakkaten.

  5. 5 Ömer Kasım 9, 2008, 6:47 am

    Cok fazla tekrarlamasina gerek yok bu dusuncelerini (FB ile ilgili olanlari kastediyorum) ama taraftardan ovguyu alinca,pozitif seyler duyunca demek ki durduramiyor insan kendini ayni seyleri tekrar tekrar soylemekten. Allah her takima boyle forma aski olan sporcular nasip etsin, ne diyelim.

  6. 6 canarino giallo Kasım 9, 2008, 12:57 pm

    yok hocam beyaz şovda da lüzumsuz konuşmaları çoktufanatiklik yapacam diye saçmalayan biri bu ışılcan albencan dediysem sevdiğimden değil🙂bu arkadaşı canlı canlı rezil ve sinir etmiş,kendi yarı sahasına göndermiştim ısınma sırasında. Atatürk spor salonunda yaklaşık 1 ay önce

  7. 7 PVH Kasım 9, 2008, 8:29 pm

    beyaz sovda falan izlemedim bilmiyorum ne dedi ama ne zaman bir roportajini gorsem -ki hayatimda bu kadar roportaj veren bayan basketci de gormedim- surekli fener su fener bu, olsem gitmem, gecen sene sunu yaptilar, bu sene sunu yapacagiz. kafayi bozmus fenerle. yasi kac bilmiyorum, biraz buyurse olgunlasir diye umuyorum.

  8. 8 Haketo Zaman Kasım 10, 2008, 7:08 am

    Işıl Alben ortaya, üçlü çektir tayfaya!


Bir Cevap Yazın

