Rıdvan Dilmen

Foto: Esat Yağcı

Rıdvan demek Fenerbahçe demekti o yıllarda. Sanırım Fenerbahçe’nin rakip takım taraftarlarınca en çok sevilen oyuncusuydu Rıdvan.. En sevdiğim sayı 8. Geçenlerde bunun sebebini düşündüm. İlkokulda aşık olduğum kız, en sevdiğim sayıyı sormuştu.Ben önce seninki kaç dedim. 8 olduğunu söyledi. Ben de 8 dedim akabinde..ama o 8 demese bile 8 derdim yine..Rıdvan’ın numarasıydı çünkü..Sevilmez mi hiç?

2 Responses to “Rıdvan Dilmen”


  1. 1 muhder Mayıs 10, 2008, 11:17 am

    8 numarayı sırtında taşıyan donuk bakışlı adam rapaic de bu numaranın sevilmesi için çok büyük sebeptir. bu arada lampard-gerard da 8 numara giyerler ancak baki mercimek de 8 numaralı formayı taşıyor=)

  2. 2 £f£ Mayıs 10, 2008, 7:28 pm

    Rıdvan Dilmen gerçekten saygı duyulması gereken bi’ insan.Ayrıca kendisiyle de bi’ gönül bağımız bulunmakta..Bütün programlarda bize karşı sevgisini dile getirince, biz de karşılıksız olmadığını gösterdik.Son olarak;Rıdvan da gelecek, şampiyonluk da…


Bir Cevap Yazın

