Ein Hund


Kendi çektiğim fotoğrafları buraya taşımaya değer bulmuyorum.Lakin bu biraz farklı tabii. Moda‘da dolaşırken karşıma çıktı bu sevimli şey. Adeta poz verdi bana. Çok hoşuma gitti…Bu arada fotoğrafı çekerken, ister istemez evin içini de görme fırsatım oldu. İçeride bir sürü Fenerbahçe posteri var. Onu da söyleyeyim..

Son olarak bu işi hakkını vererek yapanların olduğunu ekleyeyim..Buyrun Hayata inat susanlar..

5 Responses to “Ein Hund”


  1. 1 Othello Nisan 18, 2008, 5:06 pm

    Polarize filtre kullanirsan camdaki keyifsiz parlamayi minimuma indirebilirsin.

  2. 2 Ortega Nisan 18, 2008, 10:46 pm

    Abi, itiraf ediyorum. Ben bunu cep telefonuyla çekmiştim🙂

  3. 3 Rapbitt Nisan 20, 2008, 11:06 am

    Bu itin 6600’la çekilmiş hali de bende mevcut,heheheh…Güzel bi gündü yahu…

  4. 4 Anonymous Nisan 20, 2008, 3:08 pm

    burası zaten can aratın evi köpekte onun köpeği culi, baya güzel bir tesadüf olmuş =)) bu evin karşısında hep 34 jan 22 plakalı bi audi q7 durur zaten =)

  5. 5 Ortega Nisan 20, 2008, 3:28 pm

    Bak ben bunu bilmiyordum🙂


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s





%d blogcu bunu beğendi: