Bu Da Bana Kapak Olsun

Fenerbahçe Ülker 79 Tau Ceramica 59
Fenerbahçe Çeyrek Finalde



Tanjevic’e inanmayan, takıma güvenmeyen, Aris maçı dışında salona gitmeyen bendenize, tıpkı başlıkta da söylediğim gibi, kapak olsun bu zafer..

Bu kare de çok hoşuma gitti bu arada..

3 Responses to “Bu Da Bana Kapak Olsun”


  1. 1 Ömer Mart 21, 2008, 7:14 am

    Aris maci – kayipDiger iki mac – kazancSanirim sorunun kim oldugu,neden oldugu acik. Gecen Cuma sabahi bir sey demistim sana, iski ile baglantili hani, abdest filan. ne biliyim oyle geldi aklima.

  2. 2 Efsane Maraton Mart 21, 2008, 11:28 am

    gururdur bizi ayakta tutanvefadir onuru yasatanaydin ors gibi adam gibi adamayakisiyor mu bu yapilan….bazi degerlerimize ne yazik ki sahip cikamiyoruz. zafer bana da kapak olsun ama sicak bir yaz gunu yogurtcu’da soylenen besteyide unutamıyorum.

  3. 3 Ortega Mart 22, 2008, 8:50 am

    Aydın Örs’e yapılanları unutmak mümkün mü?


Bir Cevap Yazın

